Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez AK COMPANY by Aleksandra Kiełb, za pośrednictwem sklepu internetowego pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez  AK COMPANY by Aleksandra Kiełb z siedzibą przy ulicy Podchorążych 30/2 68-200 Żary usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

1 Definicje

  1. SPZEDAWACA–  firma  AK COMPANY by Aleksandra Kiełb z siedzibą przy ulicy Podchorążych 30/2 68-200 Żary  wpisana do CDEIG, numer NIP: 9292078751, REGON: 526074250
  2. REGULAMIN– mniejszy dokument
  3. DNI ROBOCZE– przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy
  4. DOSTAWA– oznacza dostarczenie klientowi towaru określonego w zamówieniu, poprzez dostawcę będącego pośrednikiem w przekazaniu danego zamówienia.
  5. DOSTAWCA– oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów, a dokładniej: firmę kurierską, InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadcząca usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat) – dotyczy wyłącznie Dostawy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej lub Pocztę Polską S.A. z siedzibą w Warszawie – dotyczy wyłącznie Dostawy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Hasło – oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
  7. KONSUMENT – oznacza osobę fizyczną, która zawiera umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  8. KLIJENT– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w sklepie internetowym.
  9. Produkt – suplementy diety i inne produkty oferowane do sprzedaży w sklepie internetowym.
  10. Zamówienie – złożenie przez Klienta składającego ofertę kupna na Produkty oferowane w Sklepie Internetowym.
  11. Umowa – umowa sprzedaży zawierana między Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  12. Konto Klienta – indywidualne konto Klienta w Sklepie Internetowym, umożliwiające dokonywanie zakupów i zarządzanie zamówieniami.
  13. Biuro Sprzedawcy – oznacza miejsce do obsługi reklamacji i zwrotów Towarów, pod adresem: ul. Podchorążych 30/2 68-200 Żary.
  14. Konto Klienta – indywidualne konto Klienta w Sklepie Internetowym, umożliwiające dokonywanie zakupów i zarządzanie zamówieniami.
  15. Login – oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
  16. Trwałość – zdolność Towaru do zachowania jego funkcji i właściwości w toku zwykłego korzystania.
  17. Trwały Nośnik – materiał lub urządzenie umożliwiające przechowywanie informa- cji, w sposób umożliwiający do nich dostęp w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą oraz pozwalające na odtworzenie tych informacji w niezmienionej postaci.
  18. BLIK– polski system płatności mobilnych, który umożliwia użytkownikom smartfonów wykonywanie różnych transakcji. Dzięki niemu możesz: zapłacić w sklepach. wypłacić gotówkę w bankomatach oznaczonych logo BLIK.

2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze sklepu internetowego

  1. Sklep internetowy [Nazwa Sklepu] jest prowadzony przez firmę AK COMPANY by Aleksandra Kiełb, z siedzibą przy ulicy Podchorążych 30/2, 68-200 Żary, wpisaną do CDEIG, o numerze NIP: 9292078751 i numerze REGON: 526074250. Sklep internetowy umożliwia dokonywanie zakupów przez Internet.
  2. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z Sklepu Internetowego oraz warunki sprzedaży Produktów oferowanych w Sklepie Internetowym.
  3. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest dobrowolne i równoznaczne z akceptacją postanowień niniejszego regulaminu.

 

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Zmiany wchodzą w życie od momentu opublikowania nowej wersji regulaminu na stronie Sklepu Internetowego.
  2. Korzystanie ze sklepu internetowego możliwe jest za pośrednictwem komputera oraz innych urządzeń umożliwiających przeglądanie sieci internet, posiadających odpowiednie oprogramowanie, w tym przeglądarkę internetową. Serwis został zoptymalizowany dla następujących parametrów technicznych:
  • Przeglądarka: Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Safari, Opera
  • Rozdzielczość: 1024×768,
  • System operacyjny: Microsoft Windows, OSX/MacOS
  • Wymagania sprzętowe: procesor o taktowaniu co najmniej 1 GHz oraz pamięć RAM co najmniej 512 Mb.
  1. Sklep internetowy może używać plików cookies, które są niezbędne do korzystania z niektórych funkcji Sklepu Internetowego. Więcej informacji na ten temat znajduje się w Polityce Cookies dostępnej na stronie Sklepu Internetowego.
  2. Prawa autorskie do treści, w tym tekstów, grafik, zdjęć, filmów i innych materiałów zamieszczonych w Sklepie Internetowym, należą do Sprzedawcy lub innych podmiotów, które udostępniły te treści na stronie Sklepu Internetowego. Korzystanie, kopiowanie lub rozpowszechnianie tych treści bez zgody prawnych właścicieli jest zabronione.
  3. Obowiązuje zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, dyskryminującym lub naruszającym prawa innych użytkowników. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Sklepu Internetowego w przypadku naruszenia tych zasad.
  4. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe po uprzedniej rejestracji Konta Klienta lub bez niej. Rejestracja jest dobrowolna, ale umożliwia korzystanie z dodatkowych funkcji Sklepu Internetowego, takich jak śledzenie zamówień.
  5. Podczas rejestracji Klient tworzy indywidualne dane logowania, składające się z Loginu i Hasła, które służą do zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta. Login jest to oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych. Hasło jest ciągiem znaków, które Klient wybiera podczas rejestracji.
  6. Klient zobowiązany jest do zachowania poufności swojego Loginu i Hasła oraz nieujawniania tych danych osobom trzecim. W przypadku utraty lub ujawnienia tych danych osobom trzecim, Klient jest odpowiedzialny za wszelkie skutki związane z ich użyciem przez inne osoby.
  7. Klient ma obowiązek dostarczenia prawdziwych i aktualnych danych podczas rejestracji oraz w trakcie składania zamówienia. W przypadku zmiany danych, Klient zobowiązany jest do ich aktualizacji w swoim Koncie Klienta.
  8. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest dozwolone wyłącznie osobom pełnoletnim oraz osobom niepełnoletnim za zgodą ich przedstawicieli ustawowych.
  9. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem i normami moralnymi oraz w taki sposób, który nie narusza praw innych użytkowników oraz nie szkodzi Sprzedawcy.
  10. Klient nie może dostarczać treści o charakterze nielegalnym, obraźliwym, dyskryminującym lub naruszającym prawa autorskie. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Sklepu Internetowego w przypadku naruszenia tych zasad.
  11. Sklep internetowy nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z nieprawidłowego korzystania z serwisu przez Klienta.
  12. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności powinni stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.

3 Rejestracja

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe zarówno po uprzedniej rejestracji Konta Klienta, jak i bez niej. Rejestracja jest dobrowolna, ale umożliwia korzystanie z dodatkowych funkcji Sklepu Internetowego, takich jak śledzenie zamówień.
  2. Rejestracja nie jest konieczna w celu złożenia zamówienia. Klient ma możliwość dokonania zakupów w Sklepie Internetowym bez konieczności zakładania Konta Klienta.
  3. Konto Klienta może założyć osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, zgodnie z obowiązującym prawem.
  4. Proces rejestracji polega na wypełnieniu formularza rejestracyjnego, który zawiera pola na podanie danych, takich jak imię, nazwisko, adres e-mail, hasło oraz inne informacje niezbędne do utworzenia Konta Klienta.
  5. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego, Klient powinien potwierdzić swoją rejestrację, klikając w link aktywacyjny, który zostanie wysłany na podany przez niego adres e-mail. W przypadku rejestracji za pomocą konta Facebook lub Google, proces ten jest zautomatyzowany.
  6. Po potwierdzeniu rejestracji, Klient uzyskuje dostęp do swojego Konta Klienta i może korzystać ze wszystkich funkcji Sklepu Internetowego dostępnych dla zarejestrowanych Klientów.
  7. Klient zobowiązany jest do zachowania poufności swojego Loginu i Hasła oraz nieujawniania tych danych osobom trzecim. W przypadku utraty lub ujawnienia tych danych osobom trzecim, Klient jest odpowiedzialny za wszelkie skutki związane z ich użyciem przez inne osoby.
  8. Klient ma obowiązek dostarczenia prawdziwych i aktualnych danych podczas rejestracji oraz w trakcie składania zamówienia. W przypadku zmiany danych, Klient zobowiązany jest do ich aktualizacji w swoim Koncie Klienta.
  9. Istnieje możliwość rejestracji za pośrednictwem konta Facebook lub Google. Aby dokonać rejestracji w ten sposób, Klient wybiera odpowiednią opcję podczas rejestracji i loguje się na swoje konto Facebook lub Google. Dane, takie jak adres e-mail lub inne informacje, mogą być automatycznie pobierane z konta Klienta na platformie społecznościowej lub na platformie Google w celu ułatwienia procesu rejestracji. Klient ma możliwość dokonania zmian w tych danych w swoim Koncie Klienta po zalogowaniu.
  10. Klient ma prawo do usunięcia swojego Konta Klienta w każdym momencie. Prośba o usunięcie konta może być złożona poprzez kontakt z obsługą Klienta.
  11. Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest dozwolone wyłącznie osobom pełnoletnim oraz osobom niepełnoletnim za zgodą ich przedstawicieli ustawowych.
  12. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem i normami moralnymi oraz w taki sposób, który nie narusza praw innych użytkowników oraz nie szkodzi Sprzedawcy.
  13. Klient nie może dostarczać treści o charakterze bezprawnym, obraźliwym, dyskryminującym lub naruszającym prawa autorskie. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do Sklepu Internetowego w przypadku naruszenia tych zasad.

4 Zamówienia

  1. Zamówienie to oficjalna oferta Klienta składana w Sklepie Internetowym w celu zakupu Produktów oferowanych przez Sprzedawcę.
  2. W celu złożenia Zamówienia, Klient zobowiązany jest do:
    1. Wyboru Produktów dostępnych w Sklepie Internetowym i dodania ich do koszyka;
    2. Wybrania formy dostawy;
    3. Wyboru formy płatności;
    4. Podania niezbędnych danych, takich jak imię, nazwisko, adres dostawy, adres e-mail oraz numer telefonu, które są niezbędne do realizacji Zamówienia. Dane te muszą być prawdziwe i aktualne.
    5. Przeczytania i zaakceptowania regulaminu oraz polityki prywatności.
  3. Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia Umowy sprzedaży.
  4. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia Zamówienia do realizacji.
  5. Realizacja Zamówienia następuje po dokonaniu płatności przez Klienta. Zamówienie jest realizowane w terminie określonym w potwierdzeniu Zamówienia, z uwzględnieniem dni roboczych. Dni robocze to dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  6. Zamówienia można dokonywać całą dobę 7 dni w tygodniu.
  7. W przypadku braku dostępności któregoś z Produktów lub innych okoliczności uniemożliwiających realizację Zamówienia, Sprzedawca informuje Klienta o tej sytuacji i oferuje mu wybór: zmianę Zamówienia na dostępne Produkty, anulowanie Zamówienia lub oczekiwanie na dostawę brakującego Produktu.
  8. Klient ma prawo do anulowania Zamówienia przed jego wysyłką. Po wysyłce Zamówienia, Klient może dokonać zwrotu Produktów zgodnie z postanowieniami regulaminu dotyczącymi zwrotów.
  9. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku, na adres poczty elektronicznej Klienta lub pisemnie na wskazany przez Klienta, podczas Rejestracji lub składania zamówienia adres.
  10. Zgodnie z obowiązującym prawem, podawanie nieprawdziwych danych w procesie zamawiania Produktów może skutkować odpowiedzialnością prawno-cywilną lub karną Klienta.

5 Płatność

  1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze stanowią ceny brutto i nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy i wszelkich innych kosztów, które Klient będzie zobowiązany ponieść w związku z Umową sprzedaży.
  2. Informacje o kosztach Dostawy oraz innych opłatach, takich jak opłaty za płatność, są podawane Klientowi przy wyborze sposobu Dostawy, wyborze sposobu płatności oraz na etapie składania Zamówienia.
  3. Klient jest informowany o łącznych kosztach zakupu przed złożeniem Zamówienia i zobowiązany jest do akceptacji tych kosztów w momencie zatwierdzenia Zamówienia.
  4. Płatności za zamówione Produkty można dokonać zgodnie z wybraną przez Klienta formą płatności dostępną w Sklepie Internetowym. Dostępne formy płatności oraz warunki ich akceptacji są określone na Stronie Internetowej Sklepu.
  5. Klient zobowiązany jest dokonać płatności w określonym terminie oraz na kwotę określoną w potwierdzeniu Zamówienia.
  6. Dostępne formy płatności obejmują:
    1. Płatność przelewem na konto bankowe – Klient zobowiązany jest do dokonania płatności na konto bankowe Sprzedawcy w określonym terminie i na kwotę określoną w potwierdzeniu Zamówienia. Dane do przelewu bankowego są dostępne na Stronie Internetowej Sklepu oraz w potwierdzeniu Zamówienia.
    2. Płatność za pośrednictwem bramki płatniczej – Klient może dokonać płatności za zamówione Produkty za pomocą bramki płatniczej, która umożliwia płatności elektroniczne oraz płatności kartą płatniczą.
    3. Płatność za pomocą BLIK – Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówione Produkty przy użyciu polskiego systemu płatności mobilnych BLIK. Płatność odbywa się zgodnie z procedurami i zabezpieczeniami dostarczonymi przez usługodawcę BLIK.
    4. Płatność kartą płatniczą – Klient ma możliwość dokonania płatności za zamówione Produkty przy użyciu karty płatniczej. Płatność odbywa się zgodnie z procedurami i zabezpieczeniami dostarczonymi przez dostawcę usługi płatniczej obsługującego płatności kartą.
  7. Wszystkie płatności dokonywane w Sklepie Internetowym są realizowane w polskiej walucie – złotych (PLN).
  8. Prawo własności Produktów przekazywane jest Klientowi po dokonaniu pełnej płatności za Zamówione Produkty.
  9. W przypadku braku dokonania płatności w terminie, Zamówienie może zostać anulowane przez Sprzedawcę.
  10. W razie konieczności dokonania zwrotu środków na rzecz Klienta, Sprzedawca dokona zwrotu na konto bankowe lub inną formę płatności wybraną przez Klienta, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

6 DOSTAWA

  1. Dostawa Produktów jest realizowana na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Dostawcy. Klient ma możliwość wyboru sposobu dostawy spośród dostępnych opcji podczas składania Zamówienia. Dostępne formy dostawy oraz informacje na ich temat są podane na Stronie Internetowej Sklepu.
  2. Koszty dostawy są zależne od wybranej formy dostawy i są podawane Klientowi przed zatwierdzeniem Zamówienia.

 

  1. Dostawa Produktów odbywa się na adres wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia. Klient jest zobowiązany do podania dokładnych i aktualnych danych adresowych w celu umożliwienia prawidłowej dostawy.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia zamówionych Produktów w terminie określonym w potwierdzeniu Zamówienia. Termin dostawy może się różnić w zależności od wybranej formy dostawy oraz dostępności Produktów.
  3. Klient ma obowiązek sprawdzenia stanu przesyłki w momencie odbioru i w razie stwierdzenia uszkodzeń opisania ich na dokumencie przewozowym oraz niezwłocznie skontaktowania się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia dalszego postępowania.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji dostaw poza terytorium Polski, jednakże wiąże się to z dodatkowymi kosztami dostawy, które są informowane Klientowi przed złożeniem Zamówienia.
  5. Sprzedawca i Dostawca ponoszą odpowiedzialność za dostawę Produktów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami dotyczącymi rękojmi za wady Produktów i innych przepisów ochrony praw Konsumenta.

8 Zgodność Towaru z Umową

  1. Towar jest uważany za zgodny z umową, jeżeli spełnia następujące kryteria:
  2. a) Opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność, i funkcjonalność Towaru, a w przypadku towarów z elementami cyfrowymi – również kompatybilność, interoperacyjność, i dostępność aktualizacji, pozostają zgodne z umową.
  3. b) Towar nadaje się do celu, do którego jest potrzebny Klientowi, o którym Klient poinformował Sprzedawcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy, a który Sprzedawca zaakceptował.
  4. Aby Towar został uznany za zgodny z umową, musi:
  5. a) Nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się Towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych, lub dobrych praktyk.
  6. b) Występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, a w odniesieniu do towarów z elementami cyfrowymi – również funkcjonalność i kompatybilność, jakie są typowe dla Towaru tego rodzaju, i których Klient może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter Towaru oraz publiczne zapewnienia złożone przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że Sprzedawca wykaże, że:

1) nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim wiedzieć;

2) przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub w porównywalny sposób;

3). publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję Klienta o zawarciu umowy.

 

  1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności Towaru z umową w zakresie, o którym mowa w §8 ust. 2, jeżeli Klient został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha Towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w §7 ust. 2, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy Towaru.
  2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową wynikający z niewłaściwego zamontowania Towaru, jeżeli:
    1. Zostało ono przeprowadzone przez Sprzedawcę lub na jego odpowiedzialność.
    2. Niewłaściwe zamontowanie przeprowadzone przez Klienta wynikało z błędów w instrukcji dostarczonej przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią.
  3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od dostarczenia Towaru, chyba że termin przydatności Towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową, który ujawnił się przed upływem dwóch lat od chwili dostarczenia towaru, istniał w chwili jego dostarczenia, o ile nie zostanie udowodnione inaczej.
  4. Sprzedawca nie może powoływać się na upływ terminu do stwierdzenia braku zgodności Towaru z umową, jeżeli brak ten podstępnie zataił.
  5. Jeśli Towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać:
    1. Naprawy Towaru: W przypadku, gdy Klient zdecyduje się na naprawę Towaru, proces ten będzie przebiegał następująco:

Zgłoszenie: Klient powinien niezwłocznie zgłosić Sprzedawcy brak zgodności Towaru z umową. Powinien opisać usterkę oraz przedstawić dowód zawarcia umowy (np. paragon, fakturę, numer zamówienia) i dostarczyć informacje kontaktowe.

Diagnoza: Po otrzymaniu zgłoszenia, Sprzedawca zobowiązuje się do przeprowadzenia wstępnej diagnozy usterki, na podstawie której zostanie ocenione, czy Towar rzeczywiście jest niezgodny z umową.

Naprawa: Jeśli diagnoza potwierdzi brak zgodności z umową, Sprzedawca dokona naprawy w ustalonym terminie. Naprawa obejmuje przywrócenie Towaru do stanu zgodnego z umową. Klient nie ponosi kosztów związanych z naprawą.

Zwrot: Po zakończeniu naprawy, Sprzedawca zwraca naprawiony Towar Klientowi na swój koszt. Towar jest dostarczany w stanie zgodnym z umową i gotowy do użytku.

  1. Wymiany Towaru na nowy, zgodny z umową:

W przypadku, gdy Klient zdecyduje się na wymianę Towaru, proces ten wygląda następująco:

Zgłoszenie: Klient zgłasza brak zgodności Towaru z umową Sprzedawcy i informuje o swojej decyzji o wymianie. Podobnie jak w przypadku naprawy, Klient dostarcza dowód zawarcia umowy oraz informacje kontaktowe.

Diagnoza: Sprzedawca przeprowadza diagnozę usterki i potwierdza brak zgodności Towaru z umową.

Wymiana: Jeśli brak zgodności zostanie potwierdzony, Sprzedawca wymienia Towar na nowy, zgodny z umową, w ustalonym terminie. Klient nie ponosi kosztów związanych z wymianą.

Zwrot starego Towaru: Klient zwraca stary Towar Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy. Towar musi być zwrócony w stanie, który pozwoli na jego dalszą odsprzedaż lub inne wykorzystanie.

  1. Odstąpienia od umowy:

Jeśli Klient zdecyduje się na odstąpienie od umowy, proces będzie wyglądał w ten sposób:

Zgłoszenie: Klient zgłasza zamiar odstąpienia od umowy Sprzedawcy. W zawiadomieniu Klient podaje powód odstąpienia i przekazuje informacje kontaktowe.

Odbiór Towaru: Klient zwraca Towar Sprzedawcy na własny koszt, chyba że Sprzedawca zgodzi się na poniesienie tych kosztów.

Zwrot płatności: Po otrzymaniu zwróconego Towaru, Sprzedawca zwraca Klientowi całą płatność, włączając w to koszty dostawy standardowej, niezwłocznie i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia o odstąpieniu od umowy. Zwrot dokonuje się przy użyciu tego samego sposobu płatności, którym posłużył się Klient przy zakupie, chyba że Klient wyraźnie wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu

  1. Obniżenia ceny:

W przypadku, gdy Klient postanowi skorzystać z obniżenia ceny, proces wygląda w ten sposób:

Zgłoszenie: Klient zgłasza Sprzedawcy brak zgodności Towaru z umową i wyraża zamiar obniżenia ceny. W zgłoszeniu podaje powód obniżenia ceny i informacje kontaktowe.

Negocjacje: Sprzedawca i Klient mogą próbować negocjować wysokość obniżenia ceny na podstawie charakteru usterki i wpływu na wartość Towaru.

Obniżenie ceny: Jeśli strony osiągną porozumienie w sprawie obniżenia ceny, Sprzedawca zwraca Klientowi odpowiednią część płatności w ustalonym terminie, niezwłocznie i nie później niż w terminie 14 dni od zawarcia porozumienia. Zwrot dokonuje się przy użyciu tego samego sposobu płatności, którym posłużył się Klient przy zakupie, chyba że strony ustalą inny sposób zwrotu.

  1. Proces naprawy lub wymiany Towaru będzie realizowany przez Sprzedawcę w rozsądnym czasie od momentu zgłoszenia braku zgodności przez Klienta. Sprzedawca dokona naprawy lub wymiany bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, uwzględniając specyfikę Towaru oraz cel, w jakim Klient go nabył. Koszty naprawy lub wymiany
  2. Rękojmia jest gwarancją jakości towaru, która obowiązuje, jeśli Klient nie jest konsumentem. Rękojmia reguluje prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy w przypadku wad Towaru. Oto jak wygląda proces rękojmi:
  3. Zgłoszenie wady: Jeśli Klient zauważy wadę w Towarze, powinien niezwłocznie zgłosić ją Sprzedawcy. Zgłoszenie powinno zawierać opis wady oraz dowód zakupu, takie jak paragon lub faktura. Klient dostarcza również swoje dane kontaktowe.
  4. Diagnoza: Po otrzymaniu zgłoszenia, Sprzedawca przeprowadza diagnozę wady. Sprawdza, czy wada faktycznie istnieje i czy wynika z przyczyn objętych rękojmią.
  5. Naprawa lub wymiana: Jeśli wada jest objęta rękojmią, Klient ma prawo wybrać, czy chce, aby Towar został naprawiony, czy wymieniony na nowy, zgodny z umową. Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w ustalonym terminie i na własny koszt.
  6. Zwrot: Jeśli naprawa lub wymiana nie jest możliwa lub skutkuje nadmiernymi kosztami, Klient ma prawo do obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy. Wartość obniżenia ceny zależy od znaczenia wady i zostaje ustalona w porozumieniu między Klientem a Sprzedawcą.
  7. Zwrot płatności: W przypadku odstąpienia od umowy lub uzgodnienia obniżenia ceny, Sprzedawca zwraca Klientowi odpowiednią część zapłaty. Zwrot dokonuje się niezwłocznie i nie później niż w terminie 14 dni od zawarcia porozumienia. Zwrot dokonuje się przy użyciu tego samego sposobu płatności, którym posłużył się Klient przy zakupie, chyba że strony ustalą inny sposób zwrotu.
  8. Odpowiedzialność Sprzedawcy: Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady, które istniały w chwili przekazania Towaru Klientowi lub które ujawniły się w okresie trwania rękojmi. Termin trwania rękojmi wynosi dwie lata, licząc od dostarczenia Towaru. Jednak jeśli w okresie dwóch lat Klient nie zauważy wady, która istniała w chwili dostawy, to odpowiedzialność Sprzedawcy wygasa.
  9. Zgłoszenie reklamacji: Wszelkie reklamacje związane z rękojmią Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy, tj. ul. Podchorążych 30/2 68-200 Żary. Sprzedawca zobowiązuje się do odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
  10. Brak pozasądowego rozwiązywania sporów: Sprzedawca informuje, że nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich, co oznacza, że wszelkie spory związane z reklamacjami zostaną rozstrzygnięte w sposób tradycyjny, czyli w drodze negocjacji, mediacji lub na drodze postępowania sądowego.
  11. Rękojmia ma na celu zapewnić Klientowi, który nie jest konsumentem, ochronę przed wadami towaru i umożliwia zabezpieczenie jego praw w przypadku niespełnienia warunków umowy przez Sprzedawcę.
  12. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności Towaru z umową jest istotny.

Klient, który jest konsumentem, ma prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w określonych sytuacjach. Odstąpienie od Umowy jest możliwe w ciągu 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w przypadku Umów sprzedaży obejmujących dostawę wielu towarów, partii lub kawałków, w ciągu 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniego z towarów, partii lub kawałków. Odstąpienie od Umowy nie wymaga podawania przyczyny i może być zrealizowane przez Klienta, który jest konsumentem, na piśmie za pomocą oświadczenia przesłanego na adres Sprzedawcy, tj. ul. Podchorążych 30/2, 68-200 Żary.

W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia dostępny w Sklepie). Zwrot dokonuje się niezwłocznie i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Zwrot dokonuje się przy użyciu tego samego sposobu płatności, którym Klient posłużył się przy zakupie, chyba że strony umówią się inaczej.

Klient zobowiązany jest zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. W przypadku odstąpienia od Umowy, Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Klient zobowiązany jest zwrócić Towar w stanie nienaruszonym i oryginalnym opakowaniu.

Odstąpienie od Umowy jest niemożliwe w przypadku Umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę w pełni, za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu usługi przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od Umowy.

9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klient, będący konsumentem w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, ma prawo do odstąpienia od zawartej Umowy sprzedaży zawierającej zakup Towarów oferowanych przez Sprzedawcę w sklepie internetowym, w określonych sytuacjach. Odstąpienie od Umowy jest możliwe w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Towaru lub w przypadku Umów sprzedaży obejmujących dostawę wielu towarów, partii lub kawałków, w ciągu 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie ostatniego z towarów, partii lub kawałków. Odstąpienie od Umowy nie wymaga podawania przyczyny.
  2. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od Umowy, Klient zobowiązany jest złożyć oświadczenie o odstąpieniu od Umowy na piśmie i przesłać je na adres Sprzedawcy, tj. ul. Podchorążych 30/2, 68-200 Żary. Oświadczenie to może być przesłane pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy Sprzedawcy. Klient może skorzystać z wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, dostępnego na stronie internetowej Sklepu (dodając odpowiednie dane), jednakże nie jest to obowiązkowe.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia dostępny w Sklepie). Zwrot płatności dokonuje się niezwłocznie i nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy. Zwrot dokonuje się przy użyciu tego samego sposobu płatności, którym Klient dokonał płatności, chyba że strony umówią się inaczej.
  4. Klient zobowiązany jest zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodzi się na ich pokrycie. W przypadku odstąpienia od Umowy, Klient jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  5. Klient zwraca Towar w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, wraz z kompletem dokumentacji i ewentualnymi akcesoriami oraz dowodem zakupu. Sprzedawca może odmówić przyjęcia zwrotu Towaru, jeżeli Towar zostanie zwrócony w inny sposób niż opisany w niniejszym paragrafie.
  6. . Odstąpienie od Umowy jest niemożliwe w przypadku Umów o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę w pełni, za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu usługi przez Sprzedawcę utraci prawo do odstąpienia od Umowy.
  7. . W sytuacji odstąpienia od Umowy, Sprzedawca zobowiązany jest do dokonania zwrotu wszystkich otrzymanych od Klienta płatności, włączając w to koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności niezwłocznie i nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  8. . Klient, który skorzystał z prawa do odstąpienia od Umowy, zobowiązany jest do odesłania Towaru na adres Sprzedawcy, tj. ul. Podchorążych 30/2, 68-200 Żary, niezwłocznie, lecz nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
  9. . Klient nie ma prawa do odstąpienia od Umowy w odniesieniu do Umów o dostarczenie Towarów, które podlegają szybkiemu zepsuciu lub mają krótki termin przydatności do użycia.
  10. . Klient jest świadomy, że odstąpienie od Umowy jest niemożliwe w przypadku Umów dotyczących dostarczania Towarów, które ze względu na swoją naturę, po dostarczeniu, stają się nierozłącznie połączone z innymi Towarami.
  11. Odstąpienie od Umowy nie przysługuje Klientowi w przypadku Umów o dostarczanie Towarów uszkodzonych lub noszących ślady użytkowania.
  12. Odstąpienie od Umowy jest niemożliwe również w przypadku Umów o dostarczanie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał usługę w pełni, za wyraźną zgodą Klienta
  13. Jeżeli klient złoży oświadczenie o odstąpieniu od Umowy sprzedaży przed jej zawarciem przez Sprzedawcę, Umowa nie zostaje zawarta. Oznacza to, że oferta Klienta przestaje wiązać Sprzedawcę, a Umowa nie powstaje.
  14. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, które wynika z korzystania z niego w sposób przekraczający konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  15. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje, jeżeli:
    1. przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić z uwagi na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
    2. których przedmiotem świadczenia jest rzecz, która po dostarczeniu, ze względów bezpieczeństwa lub ochrony zdrowia, nie nadaje się do zwrotu, jeżeli była otwierana po dostarczeniu,
    3. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
    4. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

10 USŁUGI NIEODPŁATNE

  1. Sprzedawca może świadczyć usługi nieodpłatnie na rzecz Klienta, takie jak udzielanie informacji, newsletter, konto klienta, zamieszczanie opinii, czy porady dotyczące oferowanych przez Sklep Towarów. Świadczenie usług nieodpłatnych odbywa się na zasadach dobrowolności i możliwości Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki wynikające z korzystania przez Klienta z usług nieodpłatnych, w szczególności za decyzje podejmowane na ich podstawie.
  3. W celu skorzystania z usług nieodpłatnych, Klient może skontaktować się z Obsługą Klienta Sklepu za pośrednictwem dostępnych środków komunikacji, takich jak poczta elektroniczna czy formularze kontaktowe dostępne na Stronie Internetowej Sklepu. Sprzedawca postara się udzielić Klientowi informacji i wsparcia w sposób jak najbardziej rzetelny i profesjonalny.
  4. Klient jest świadomy, że usługi nieodpłatne mogą być ograniczone czasowo lub podlegać innym ograniczeniom wynikającym z decyzji Sprzedawcy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania lub zakończenia świadczenia usług nieodpłatnych w dowolnym momencie bez podania przyczyny.
  5. Sprzedawca oferuje usługę udzielania informacji na temat oferowanych przez Sklep Towarów. Klienci mogą uzyskać konkretne informacje o produktach, cenach, dostępności, promocjach i innych kwestiach związanych z asortymentem Sklepu. Aby skorzystać z tej usługi, Klient może skontaktować się z Obsługą Klienta, korzystając z dostępnych środków komunikacji, takich jak poczta elektroniczna lub formularz kontaktowy na Stronie Internetowej Sklepu.
  6. Sprzedawca może oferować usługę newslettera, która polega na regularnym przesyłaniu Klientowi informacji, nowości, ofert specjalnych i aktualności dotyczących Sklepu oraz jego produktów. Klient, który chce otrzymywać newsletter, może zaznaczyć odpowiednią opcję podczas rejestracji w Sklepie lub wyrazić zgodę później, podając swój adres poczty elektronicznej. Skorzystanie z newslettera jest dobrowolne, a Klient może w każdym czasie zrezygnować z jego otrzymywania, korzystając z linku do wypisania się, dostępnego w każdej przesyłce newslettera.
  7. Klienci mogą mieć możliwość zamieszczania opinii na temat zakupionych produktów na Stronie Internetowej Sklepu. Opinie te mogą być dostępne publicznie i pomagają innym Klientom w dokonywaniu wyborów zakupowych. Proces zamieszczania opinii jest zazwyczaj dostępny w zakładce z danym produktem lub na specjalnym panelu dla opinii. Klienci powinni pamiętać, że opinie powinny być zgodne z regulaminem i nie zawierać treści nieodpowiednich lub naruszających prawa.
  8. Sprzedawca może udzielać Klientom porad i konsultacji dotyczących wyboru produktów lub ich zastosowania. Klienci mogą skorzystać z tej usługi, kontaktując się z Obsługą Klienta. Porady te mogą dotyczyć specyfikacji technicznych, zastosowań produktów, dostępności czy innych informacji, które pomogą Klientom w podjęciu świadomej decyzji zakupowej.
  9. Klient ma możliwość założenia konta w Sklepie, co pozwala na korzystanie z dodatkowych usług i ułatwia proces zakupów. Aby założyć konto, Klient powinien przejść przez proces rejestracji, podając niezbędne dane osobowe. Konto klienta umożliwia przechowywanie historii zamówień, śledzenie stanu zamówienia, zarządzanie danymi adresowymi, a także ułatwia przyszłe zakupy. Rejestracja jest dobrowolna, a Klient nie musi posiadać konta, aby dokonać zakupów w Sklepie.
  10. Klienci mają prawo w każdej chwili zrezygnować z korzystania z usług, takich jak newsletter czy konto klienta. Rezygnacja z usług może wiązać się z odznaczeniem odpowiednich opcji na stronie swojego konta lub skorzystaniem z dedykowanych linków do wypisania się z newslettera. W przypadku zamieszczania opinii lub uzyskiwania porad, Klient może po prostu zaprzestać korzystania z tych opcji. Rezygnacja jest zazwyczaj szybka i prosta.
  11. Powyższe usługi mają na celu zwiększenie wygody i satysfakcji Klientów oraz umożliwienie im lepszego korzystania z oferty Sklepu. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby świadczyć je na najwyższym poziomie i z poszanowaniem zasad prywatności oraz regulaminu Sklepu.
  12. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zablokowania dostępu do określonych usług, takich jak newsletter, konto klienta, zamieszczanie opinii lub korzystanie z porad, w przypadku naruszenia regulaminu Sklepu lub działań, które są sprzeczne z interesem lub zasadami Sklepu. Zablokowanie dostępu do usług może być skutkiem naruszenia postanowień regulaminu, w tym publikacji treści nieodpowiednich lub naruszających prawa, prób niewłaściwego korzystania z usług, bądź działań, które mają na celu wprowadzenie w błąd innych Klientów. Decyzja o zablokowaniu dostępu jest podejmowana przez Sprzedawcę w ramach ochrony praw innych Klientów oraz zabezpieczenia interesów Sklepu.

 

  1. Prosimy o przestrzeganie regulaminu Sklepu i zasad etyki podczas korzystania z oferowanych usług, aby utrzymać pozytywne doświadczenie zakupowe dla wszystkich Klientów.

11 OPOWIEDZIALNOŚĆ KLIJNTA ZA ZAMIESZCZONE PRZEZ NIEGO TREŚĆI

  1. Klient, zamieszczając treści na Stronie Internetowej Sklepu, oświadcza, że jest wyłącznym właścicielem wszelkich praw autorskich, własności intelektualnej lub licencji niezbędnych do publikacji tych treści.
  2. Klient oświadcza, że udziela Sprzedawcy nieodpłatnej, niewyłącznej, bezterminowej i nieograniczonej terytorialnie licencji na wykorzystywanie, kopiowanie, modyfikowanie, adaptowanie, tłumaczenie, rozpowszechnianie, publikowanie, wykonywanie i wyświetlanie tych treści w związku z działalnością Sklepu oraz marketingiem i promocją.
  3. Klient zobowiązuje się nie zamieszczać treści, które naruszają prawa autorskie, prawa własności intelektualnej, prawa osobiste lub jakiekolwiek inne prawa osób trzecich.
  4. Klient oświadcza, że nie zamieści treści o charakterze pornograficznym, obscenicznym, obraźliwym, rasistowskim, nielegalnym, nawołującym do nienawiści lub przemocy, naruszającym prawa osób nieletnich lub naruszającym jakiekolwiek inne obowiązujące przepisy prawa.
  5. Klient oświadcza, że nie zamieści treści promocyjnych, reklamowych ani innych, które nie są związane z ofertą Sklepu.
  6. Klient zobowiązuje się nie zamieszczać informacji osobistych innych Klientów lub osób trzecich.
  7. Klient oświadcza, że nie zamieści treści, które wprowadzają w błąd innych Klientów lub przekazują fałszywe informacje na temat produktów oferowanych w Sklepie.
  8. Zamieszczanie treści na Stronie Internetowej Sklepu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przestrzeganie powyższych zasad. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy publikacji treści, które naruszają te zasady, a także do podjęcia działań prawnych w przypadku naruszeń praw osób trzecich lub przepisów prawa.
  9. Klient wyraża zgodę na to, aby Sprzedawca wykorzystywał treści zamieszczone przez Klienta w różnych celach, włącznie z promocją, marketingiem, reklamą oraz na Stronie Internetowej Sklepu. Wyrażona zgoda obejmuje prawo Sprzedawcy do korzystania, kopiowania, modyfikacji, adaptacji, tłumaczenia, rozpowszechniania, publikowania, wykonywania i wyświetlania tych treści w zakresie związanym z działalnością Sklepu. Zgoda jest nieodpłatna, niewyłączna, bezterminowa i nieograniczona terytorialnie. Klient zrzeka się wszelkich roszczeń związanych z wykorzystywaniem tych treści przez Sprzedawcę.
  10. Klient zobowiązuje się do nieumieszczania w treściach, które zamieszcza na stornie sklepu, wizerunku lub innych informacji dotyczących osób trzecich bez ich wyraźnej i uprzedniej zgody na to. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne naruszenia praw osób trzecich w związku z umieszczaniem wizerunku lub innych informacji o nich w treściach przez Klienta. Klient ponosi pełną odpowiedzialność za uzyskanie wymaganych zgód osób trzecich w zakresie wykorzystania ich wizerunku lub innych danych osobowych.

12 ZGŁASZANIE ZAGROŻENIA LUB NARUSZENIA PRAW

  1. Klient, korzystając z usług Sklepu, zobowiązuje się do niezwłocznego zgłaszania Sprzedawcy wszelkich potencjalnych zagrożeń lub naruszeń praw osób trzecich, w szczególności naruszeń praw autorskich, znaków towarowych czy innych praw własności intelektualnej. W przypadku, gdy Klient uważa, że jego prawa lub prawa osób trzecich zostały naruszone w wyniku treści zamieszczonych w Sklepie lub działań innych Klientów, jest zobowiązany do niezwłocznego powiadomienia Sprzedawcy o takim fakcie. Klient może dokonać takiego zgłoszenia, kontaktując się z obsługą klienta na podany w Regulaminie adres poczty elektronicznej lub w inny dostępny sposób.
  2. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia takiego zgłoszenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od jego otrzymania i do podjęcia odpowiednich działań w celu zabezpieczenia praw osób trzecich oraz przeciwdziałania naruszeniom prawa.

13 Ochrona Danych Osobowych

  1. Zasady ochrony danych osobowych opisane zostały w Polityce Prywatności

14 Rozwiązanie umowy (nie dotyczy umów sprzedaży)

  1. Zarówno Klient, jak i Sprzedawca zachowują prawo do rozwiązania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w dowolnym czasie i bez konieczności podawania przyczyn, z zastrzeżeniem przestrzegania postanowień określonych poniżej oraz zachowania praw i obowiązków nabytych przez drugą stronę przed rozwiązaniem umowy.
  2. Jeśli Klient dokonał Rejestracji na platformie internetowej, może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez przesłanie stosownego oświadczenia woli do Sprzedawcy. Oświadczenie takie może być wysłane przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, który umożliwia Sprzedawcy zapoznanie się z oświadczeniem woli Klienta.
  3. Sprzedawca również ma możliwość wypowiedzenia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W takim przypadku Sprzedawca zawiadamia Klienta o rozwiązaniu umowy poprzez przesłanie stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas procesu Rejestracji lub w trakcie korzystania z usług na platformie internetowej.
  4. Rozwiązanie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną nie wpływa na uprawnienia stron związane z już zrealizowanymi świadczeniami oraz nie wpływa na postanowienia umowy, które mają zachować ważność po jej rozwiązaniu. Klient i Sprzedawca zachowują obowiązki wynikające z przepisów prawa oraz z postanowień regulaminu dotyczących zachowania poufności, ochrony własności intelektualnej i innych kluczowych aspektów.
  5. W przypadku rozwiązania umowy przez Klienta lub Sprzedawcę, obie strony pozostają zobowiązane do uregulowania wszelkich należności wynikających z umowy, które pozostały do uiszczenia w chwili jej rozwiązania.

14 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin ten ma zastosowanie do wszelkich umów zawieranych na odległość poprzez platformę internetową, z wyłączeniem innych warunków, które mogą być zawarte w ramach indywidualnych umów.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień regulaminu w każdym czasie. Zmiany wchodzą w życie od momentu opublikowania ich na stronie internetowej Sklepu. Klienci zostaną poinformowani o wprowadzeniu zmian na stronie internetowej Sklepu oraz za pośrednictwem wiadomości e-mail na adresy podane podczas Rejestracji.
  3. W przypadku wszelkich sporów wynikających z umów zawartych na podstawie niniejszego regulaminu, strony będą dążyły do ich rozwiązania drogą negocjacji i w drodze przyjaznej kooperacji.
  4. Wszelkie spory wynikłe z umów zawartych na podstawie niniejszego regulaminu, które nie zostaną rozstrzygnięte w drodze negocjacji, będą podlegały rozstrzygnięciu przez właściwy sąd powszechny zgodnie z obowiązującym prawem.
  5. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 04.10.2023 r. a wszelkie umowy zawarte przed tą datą pozostają regulowane poprzednią wersją regulaminu.
  6. Wszelkie informacje oraz dane osobowe przekazane przez Klientów w związku z korzystaniem z usług Sklepu są objęte polityką prywatności, dostępną na stronie internetowej Sklepu.
  7. Wszelkie uwagi, pytania lub reklamacje dotyczące usług oferowanych przez Sklep oraz funkcjonowania regulaminu można kierować na adres poczty elektronicznej Akcompany.ak2023@gmail.comlub na adres siedziby firmy: ul. Podchorążych 30/2 68-200 Żary
  8. Niniejszy regulamin jest dostępny na stronie internetowej Sklepu i może być przez Klientów pobierany, zapisywany oraz drukowany w każdym czasie.
  9. Niniejszy regulamin może zostać zaktualizowany w dowolnym momencie, a Klienci są zobowiązani do zapoznania się z jego treścią przed zawarciem każdej umowy na odległość.

Dziękujemy za korzystanie z usług Sklepu i życzymy udanych zakupów!